ŽENE KOJE NE LIČE NA PROLJETNI VALCER

Zašto nisi učio od da Vincija da slikaš meku izmaglicu po meni? Zašto nisi pisao po meni Chopin-ov Proljetni valcer? Zašto? Čime sam zaslužila?

Vježbao si na meni skupni barokni portret "Sat anatomije dr. Tulpa". Ja sam bila truplo na kojem je Rembrandt kistom vadio moje nerve. Poslao si Fridu da slikajući "Autoportret sa ogrlicom od trnja" slika mene. Zasjekao si me žestokim tonovima prvog stava Beethovenove 5. simfonije. Čeličio me na drami i trpljenju. A vidi me danas! Iznutra je čelik. Kovrdžama uokvirim oštre kontraste baroka koji si ostavio. I Leonardo bi mi pozavidio na ovom prividu. Uvježbala sam Fridin osmijeh za prikrivanje bola. Beethoven me poveo iz drame prvog stava 5. simfonije u ležerne varijacije. Znam, slijedi marš i eksplozija u C duru. Ishodat ću to na visokim štiklama. Na kraju će ostati "Autoportret sa majmunom". Znala je Frida da na kraju uvijek neki majmun se objesi o vratu u ovom životinjskom carstvu. 

Nisi me štedio ni laganim tonovima, ni svijetlim bojama, ni mirnim pejzažom. Kovrdžama uokvirim lice da vizualno umanjim odlučnost. Hodam na visokim štiklama, suviše oštar korak za jednu ženu. Kratka suknja i dubok dekolte zamagli marš koraka. Znaš, ljudi se plaše žena koje ne liče na Proljetni valcer.
Tahanyk

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ČOVJEK KAO SOCIJALNO BIĆE

Nemam ja više 18.

Tajna